Search button חיפוש
סיריאלי

שאלות נפוצות

מידע כללי

מהן שעות הפעילות?

א’-ה’: 12:00-17:00

יום ו’: 10:00-14:00

טלפון: 052-489-7770

 

מתי ניתן להגיע לאיסוף עצמי של הזמנה שבוצעה באתר?

רכישה באתר שבוצעה בכרטיס אשראי ניתן להגיע לאיסוף עצמי מיד לאחר הרכישה.

רכישה בהעברה בנקאית ניתנת לאיסוף רק לאחר שהודענו לכם שהכסף נכנס לחשבון הבנק שלנו.

*לא ניתן לבצע העברת נתונים בעת איסוף.

 

האם ניתן להגיע אלינו למחסן הלוגיסטי ולבצע רכישה במקום?

אכן כן!

כתובת: ארלוזורוב 19 רמת גן.

*לא ניתן לבצע העברת נתונים בעת רכישה.

 

האם יש אצלכם חניה?

אין פה כל כך חניה ברחוב, ולכן מה שאנחנו ממליצים ללקוחות זה לרכוש באתר ובעת הרכישה לבחור באופציית משלוח: “איסוף עצמי“,

ואז כשאתם מגיעים, תתקשרו אלינו ואנחנו נוציא לכם את המכשיר לרכב כולל חשבונית מס/קבלה.

טלפון: 052-489-7770

 

משלוחים

מהן אופציות המשלוח?

1. דואר ישראל: 7 ימי עסקים ללא עלות

2. UPS לנקודת איסוף ליד הבית: 1-3 ימי עסקים, עלות 19 ש”ח

(אופציה מומלצת מכיוון שהיא גם הכי מהירה וזולה, וגם לא צריך להיות בבית כש-UPS מגיעה).

3. UPS עד הבית: 1-3 ימי עסקים, עלות 39 ש”ח

4. איסוף עצמי מהחנות ברמת גן ללא עלות.

כתובת: ארלוזורוב 19 רמת גן

 

האם יש אפשרות למשלוח מהיר שיגיע היום?

ניתן לבחור באופציית משלוח: “איסוף עצמי” ולהגיע בעצמכם לאסוף מאיתנו את ההזמנה,

או לחילופין לשלוח שליח שלכם (בעזרת אפליקציה כלשהי כמו Gett) שיאסוף מהחנות שלנו ברמת גן.

האיסוף זמין באופן מידי לאחר ביצוע הרכישה.

 

שירות לקוחות

אתם עושים העברת נתונים?

אנחנו לא עושים אצלנו העברת נתונים כי זה תהליך שיכול לקחת הרבה זמן,

אבל זה מאוד מאוד פשוט לעשות כי היום העברת הנתונים זה תהליך אוטומטי מובנה בתהליך האתחול של המכשיר.

נשמח להסביר לך איך לעשות זאת בעצמך, זה פשוט כמו לענות על כמה שאלות של כן/לא.

 

אני יכול להזמין דרך הטלפון?

לא. ניתן לבצע הזמנה או דרך האתר או אצלנו בחנות הפיזית ברמת גן.

באתר יש לנו תשלום מאובטח שזה גם מגן עלינו כעסק וגם מגן על הלקוח.

 

תשלום ואבטחה

איך אפשר להיות בטוח שאני משלם בבטחה באתר?

שאלה נהדרת! אנחנו משתמשים בשירותיה של חברת קרדיט גארד אשר מאפשרת סליקת כרטיסי אשראי מאובטחת.

כמו כן, ברגע הרכישה תשלח הודעת SMS למכשיר הטלפון הנייד של בעל כרטיס האשראי כדיי לוודא שאכן בעל הכרטיס מבצע את הרכישה.

https://www.creditguard.co.il/

 

העסקה נחסמה עקב אי התחייבות לעסקה בטוחה, מה עושים?

יש לנו באתר תנאי אבטחה מאוד גבוהים. תקלה זו מתרחשת כאשר חברת האשראי אינה מתחייבת לנו שהרכישה שלך היא “עסקה בטוחה” עבורנו.

לכן עליך לדבר עם חברת האשראי שלך (עם מחלקת אישורים), ולומר להם שניסית לבצע רכישה מאובטחת באינטרנט דרך מערכת CreditGuard בעזרת פרוטוקול 3DS, והם סירבו לעסקה (אי התחייבות לעסקה בטוחה).

אז הם יפתחו לך את האפשרות לבצע עסקה בטוחה ותוכל להשלים את ההזמנה באתר.

× וואטסאפ